Translate

15 december, 2016

SURF, SURF OCH ÅTERIGEN SURF

Hej hörni. Jag har haft en liten ofrivillig paus från bloggen. Jag har jobbat stenhårt och varit helt utslagen.
Därför tänkte jag ta tillfället i akt att visa några av mina guldkorn just nu.


Searching for Matsube from Erik Nylander on Vimeo.


North of the sun from weggebros on Vimeo.


Golden Hour Surf From Above from Matt Triplow on Vimeo.


The Calm - Surf Photographer Brian Bielmann from MP Cunningham on Vimeo.



The Old, the Young & the Sea - Official Trailer from The Old the Young and the Sea on Vimeo.



PATA handplanes, a short documentary on Robby Schaubroeck from Sergio Villalba studio on Vimeo.

Jag älskar vatten. Älskar känslan vatten ger mig. Friheten att sitta på surfbrädan.
När jag inte har möjlighet till det så drömmer jag mig dit.

Inga kommentarer: