Translate

08 december, 2016

MIN BÄSTA HÅRDROCK

Jag lyssnar på hårdrock och har gjort det så länge jag kan minnas. När jag var i Portugal lyssnade jag knappt ingenting på hårdrock och varför det var så har jag funderat en del på. Jag styrs väldigt mycket av vad jag lyssnar på och det kan vara hipp som havet dag till dag.
Men iallafall, nu till låtarna!

Så idag bjuder jag på några av mina bästa låtar:


Five finger death punch: Got your six + Jekyll and Hyde

Volbeat: Lola + Mary Jane Kelly
Twisted Sister: Hot love
Journey: Ask the lonely + Lights
Royal Republic: Save the nation + Baby
Airbourne: Stand up for rock n roll + Live it up
Mörtley Crue: Kickstart my heart
Ghost b.c: From the pinnacle to the pitBible + Year zero
H.E.A.T: Mannequin show + In and out of trouble
Hardcore Superstar: Above the law + We don't celebrate sundays

Tjing!


Jag och Karin på Sweden Rock Festival.

Inga kommentarer: