Translate

21 december, 2015

ATT VARA HEMMA

Att åka hem över jul är något alldeles extra, hur jag njuter av att få umgås med min familj i flera dagar. Men också hur svårt det kommer vara när julen är förbi och vi alla återgår till vardagen. Hur ensamt det alltid är i några dagar innan du förlikar dig med ensamheten och blir 100% självständig igen.

Men att vakna upp till en av mina favoritvyer är oslagbart. Och att höra vinden vina runt husknutarna.



Jag vaknade ruskigt tidigt i söndags och satte mig på ett tidigt tåg hem mot Karlskrona. Resten av söndagen hängde jag med Karin, vi gick promenader, hade musikquiz, dansade till alla låtar vi tycker om och skrattade. Vi skrattade så att vi kom upp i falsett, det är våra bästa skratt, när vi har som roligast.

1 kommentar:

Cassandra sa...

Hoppas du haft en trevlig helg :)