Translate

28 november, 2015

VAD SOM ÄR BRA JUST NU

Jag tänkte göra en kort lista på vad som är bra just nu.

- Denna stunden:

- Mina guldiga bestick.

- Rödbetsbiffar/burgare.

- Friends, alltid Friends.

- Att jag gjorde piroger med sötpotatisfyllning för någon vecka sedan.

- Att jag känner att jag lever då jag stretar i motvind och ösregn på väg till kontoret.

- Jag trivs så bra i min fina lägenhet.

- Jag har upptäckt bandet Airbourne och kör luftgitarr vid varje tillfälle jag kan.

- Att jag kan lösa DN:s korsord på nätet.

- Filmen Salmon Fishing in the Yemen, den var riktigt fin.

- Så fort det är fantastiska moln.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Alla bilderna i det här inlägget är så mysiga, men guldbesticken alltså! Åh <3

Unknown sa...

men vad ääääär du för människa som kan uppskatta motvind? WOW ;)