Translate

17 september, 2015

DEN KORTA SVERIGETURNÉEN

Förra veckan var jag helt enkelt i väg på en kort Sverigeturné. Med delar av kontoret var vi och filmade på diverse olika platser runtom i Sverige.

 En morgon i Borås klockan 06.00

Detta är från tisdagskvällen när vi körde genom Leksand. Där hade de en fin bro som var upplyst.

På onsdagen vaknade jag upp till denna utsikten i Rättvik. HELT FANTASTISKT.

Frukostgalen som jag är så njöt jag extra mycket av all god frukost.

Den där horisonten är too die for. Jag har bara varit i Dalarna under vinterhalvåret så det var extra kul att se naturen i en annan årstid.

Jag har aldrig varit med om en så vacker nyans av blått.

Överallt i Rättvik var utsikten väldigt fin, jag hoppas att jag kommer tillbaka någon gång och kan utforska mer av denna pärla.

På torsdagen var det raskt ner till Jönköping. Kolla vilka fina vimplar de har där!
Det var näst sista kvällen och dagen därpå filmade vi hela dagen. Vi bilade i kanske 24 timmar allt som allt och var i väg i fem dagar.
Det var ruskigt skönt att komma ur rutinen att gå till kontoret och istället vara på äventyr och se nya spännande ställen.

1 kommentar:

ISA sa...

åh dalarna verkar ju vara en riktigt magisk plats! men stopp och belägg, nu mååååste du berätta vad du jobbar med för kul? :)