Translate

06 augusti, 2015

THE OPPORTUNITY TO MEET GREAT PEOPLE: DENNIS CARLSSON

I helgen var jag hemma och då visade det sig att även Dennis var back in town, han var tillbaka för att vara facilitator till den nya klassen som började i måndags. Vi försökte få kontakt med varandra men inga av våra sms kom fram när vi försökte mötas upp, pga Skärgårdsfesten. Vi hittade till slut varandra på Foxen. Han drack Guinness och jag drack Zodiac. Allt var som det var då vi studerade i stan och vi skrattade. Skrattade åt den gången då han inte fick komma in igen då vi hade planerat att dansa den sista kvarten innan stängning.
Jag snapchattade till våra klasskamrater att jag hängde med Dennis och jag blev arg för att snapchatten inte gick att skicka i väg ordentligt.

För ganska länge sedan när vi båda bodde i stan, frågade Dennis om jag ville plåta honom. Och det ville jag!
Här kommer bilderna jag tog på honom när vi gick runt på Stumholmen i dimman.







1 kommentar:

Matilda sa...

Härliga porträtt! Kul att se bilder fotade med tilt-shift! :D