Translate

26 juli, 2015

HEMMA I STAUN

Jag har precis haft min första semestervecka och landade hemma i staun igår morse. I fredags var jag på sommarfest hos en av mina kolleger. Det var mycket trevligt med grillning och att träffa nya människor.

Så i lördagsmorse ringde väckarklockan fem på morgonkvisten. Jag pallrade mig upp och satte mig på tåget hem mot staun. Alla kompisar var hemma för sommaren och vi skulle ut och äta tillsammans, vi blev fjorton stycken. Jag åt en mycket god ostburgare med majonnäs- jag är fruktansvärt svag för majonnäs. Jag prövade på två nya saker - dart och shuffleboard. Det sista var fantastiskt roligt och är definitivt något jag kommer göra igen! Någon i gänget sa att Shuffleboard är som en blandning mellan curling och bowling. Inte trodde jag att det skulle vara så roligt!

Natten avslutades på dansgolvet med hela gänget, så himla bra.




Inga kommentarer: